Easthill

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Malin - 16 oktober 2013 14:20

Vad lär sig killarna i lumpen igentligen?
Inte är de att samla ihopp ved och starta en brasa själv iallefall.
Sitter ute på en ö och skrapar olja fortfarande för fullt.
Man kan säga att det är något kallare nu än va de va sist jag skrev..
Har varit lite för mycket jobba och för lite fritids sysselsättning nu känner ja.
Ändå är jag grymt tacksam över att ha fått jobbat här hela sommaren!
Det är helt klart det bästa jobb jag haft.
Börjar verkligen kännas alltför tråkigt när allt folk man har fått chansen att få jobba med, börjar tacka för sig.. Man blir som en familj.
Jag hoppas verkligen att vi kommer att mötas igen!?

Låt mig poängtera att det är inte min blåtunna! Min vedhög ligger bakom;)
Jag nämner inget namn, men han börja på P;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin heter jag och är en typisk ADHD morsa. Bor ihop ned min sambo Stefan och våran dotter Vilda i ett hus i Sandarne. Med oss bor även våra två hundar, tre katter. Inom familjen har vi hästar som varav två vi sköter. Här kommer jag att dela med mig om l

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hästarna

Hundarna

Vilda

Turer

Renovering


Ovido - Quiz & Flashcards